Friday, October 5, 2007

bila ungu menyanyi

Saya sebenarnya kurang berminat dengan lagu-lagu terkini terutamanya dari seberang. Hati saya lebih berirama bila mendengar lagu retro yang malar segar. Tapi kali ini agak ganjil. Entah roh dari mana pulak yang telah merasuk saya sehingga beria-iya sangat dengan lagu seberang ini. Mungkin ini lah akibat bila menjadi pelanggan setia bakso dan soto....kosong ya!

Demi Waktu
Artist: Ungu

Aku yang tak pernah bisa lupakan dirinya
Yang kini hadir diantara kita
Namun ku juga takkan bisa menepis bayangmu
Yang slama ini temani hidupku

Maafkan aku menduakan cintamu
Berat rasa hatiku tinggalkan dirinya
Dan demi waktu yang bergulir di sampingmu
Maafkanlah diriku sepenuh hatimu
Seandainya bila ku bisa memilih

Kalau saja waktu itu ku tak jumpa dirinya
Mungkin semua tak kan seperti ini
Dirimu dan dirinya kini ada di hatiku
Membawa aku dalam kehancuran

Kalau buka radio terutamanya stesen yang menggelar diri no.1 di Malaysia, saya ingat saya di Medan..tapi tak apa la juga..mana tau tahun ni band2 dari Indonesia pulak yang buat promosi Tahun Melawat Malaysia....apa kes?


5 comments:

Cikgu Era said...

hi..salam perkenalan juga..
ungunye blog die...
saya pun pening bila buka radio sekarg, mungkin di Malaysia dah boleh dpt siaran dr Jakarta kot...
~sigh~

UNGU said...

hehe..iya laa tu cik seri. kalau nak dengar lagu malar segar..jenguk2 la sinar.fm..

Kay Masingan said...

tu la tu ungu. sampai kena tegur dok menteri yang stesen radio swasta (faham2 la siapa yg kena) terlalu ghairah memutarkan lagu2 dari seberang. sebenarnya, lagu artis kita pun hebat juga.. tapi apa pun layan la Suriafm. Abby fana best tu..

UNGU said...

kay, saya rasa ko silap siaran la!

Kay Masingan said...

oh ya..sinarfm tu..heheh..suriafm apa tu ah?

ungu

ungu

ungu lagi

ungu lagi

unguNYAungu

unguNYAungu

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP