Saturday, January 26, 2008

yg ingin ku kenang


Sahabat adalah keperluan jiwa, yang mesti dipenuhi.
Dialah ladang hati, yang kau taburi dengan kasih dan kau tuai dengan penuh rasa terima kasih.
Dan dia pulalah naungan dan pendianganmu.
Kerana kau menghampirinya saat hati lupa dan mencarinya saat jiwa mahu kedamaian.





Inilah muka-muka manusia yang berangan-angan untuk menjadi guru kaunseling..semoga kita di hantar di ulu-ulu. Baru ngam dengan muka..!!! Jangan marah ar Nick..hehe!



Ini lah rakan2 sekursus saya. Saya antara yang terlebih dewasa tapi masih jelita..hehe!


Aku bukan bidadari
yang membawa kedamaian
Namun aku ingin membahagiakan orang2 yang aku sayangi,
membuat mereka tertawa,
dan hapuskan duka di wajah mereka,
Aku bukan peri
Yang boleh mengabulkan semua pinta
Namun aku ingin selalu ingin membantu
Semampu aku boleh

Aku bukan malaikat
Yang berhati seputih salju,
Aku hanya insan biasa tempat salah dan silap
Maka maafkanlah..
Bila ada lisan yang membuat lara
Bila ada tingkah yang menggores luka


2 comments:

Emma said...

ba sia harapa kamu akan bejaya....klu tidak menggapai bintang di langit pun,gunug kinabalu pun buli lah...terutama si cantik jelita ah..GOOD LUCK..he3,tapi sia pecaya ba sma ko ungu,sedangkan di tempat org pun ko bleh...apa lgi ditempat sendiri kan....

UNGU said...

sukung..sukung..!semoga mulut kau masih..hehe

ungu

ungu

ungu lagi

ungu lagi

unguNYAungu

unguNYAungu

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP