Wednesday, January 30, 2008

yang paling hebat

Saya adalah orang yang paling berbakat ketika saya...
tidur

saya akan di kira berjaya apabila saya..
dapat menarik perhatian orang lain dengan apa yang saya katakan

saya adalah insan yang serbaboleh jika saya..
boleh menguasai lebih dari 4 bahasa

saya akan kelihatan paling menarik jika saya..
pakai topeng ..kut?

saya dianggap pelawak apabila saya..
mampu buat orang lain ketawa

saya di anggap paling pandai bergaya jika saya..
boleh berjalan dengan dengan kasut tumit lebih dari 3 inci

saya adalah seorang penari yang terbaik ketika saya..
menari dalam kumpulan kanak-kanak berusia 5 tahun

saya adalah orang paling peramah ketika saya..
sesat dan sedang mencari bantuan

saya merasa diri saya yang terbaik ketika saya
berdiam diri


Ini ialah sebahagian daripada soalan-soalan yang perlu dijawab dlm LDK. Bunyi jawapannya agak lucu bukan..? Tapi percayalah saya tidak menipu..!Itulah saya.!

No comments:

ungu

ungu

ungu lagi

ungu lagi

unguNYAungu

unguNYAungu

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP