Sunday, February 15, 2009

bINGUNGNYA aKU

Pada satu malam saya menelefon kawan yang sedang sakit. Menurut dia, dia berada dirumah kerana cedera dibahagian kaki ( kalau kaki sudah yang sakit,mana boleh jalan2 lagi kan).

Saya: hi, bt apa?
Dia: bt kerja rumah.
Dia: hah! sakit pn bt kerja rumah.
Dia: sakit? siapa yang sakit?
Saya: saya salah no ka ni ar?( dalam hati ).

Saya check balik no yg saya dail. emm betul laa.

Dia: emm, sori time valentine tu ya. saya xda dpt dtg tmp ko.
Saya: hah! ( tekejut beruk dgn soalan luar jangka ). its ok ( tidak tau apa lg mau ckp )
Dia: ko d mana?
Saya: d rumah. sendiri.
Dia: mana c...?( lupa pla aku nama yg dia sebut )
Saya: ( makin pelik )..keluar.( saya terdiam beberap saat. saya sebenarnya sedang berfikir-dengan sepa aku bercakap ni???)
Dia: Napa diam? marah?
Saya: soalan maut ni..aku? marah? ( dalam hati )ok la. nite ( xda tau mau cakap apa lagi)
Dia: macam tu ja
Saya: hah!??

Saya tekan butang merah dan simpan hp bawah bantal biru. Hah?

Kamu tau apa saya rasa?- LUCU, ANEH. TAPI YANG PALING BANYAK, RASA TERTIPU.

1 comment:

Abd Rahman Md Desa said...

benda-benda yang akan dimakan..hehe..sapa yg tipu cik???

ungu

ungu

ungu lagi

ungu lagi

unguNYAungu

unguNYAungu

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP