Sunday, November 16, 2008

Dunia Belum Berakhir!!




Saya bukan Aisyah atau Maria dalam filem ayat-ayat cinta. Saya tidak setabah jauh sekali seredha itu. Saya perempuan paling tamak. Kalau cuma dapat separuh, lebih baik tiada. Emm..tiba-tiba pula boleh cakap macam ni padahal 2 bulan lepas saya akan mati jika tidak mendengar khabar dari sana.

Cinta selalunya membuatkan saya tidak seperti saya.

Saya nekad. Berpatah balik pada jalan dimana saya bermula. Ia bukan sesuatu yang mudah, tapi saya yakin yang akhirnya saya akan berjaya. Dan pulih seperti biasa.



Ada sesiapa yang tengah menjual cinta? Warna Ungu ada?

12 comments:

Kay Masingan said...

ungu, balik ke pangkal jalan?

pada satu jalan yang simpangnya hanya dua. simpang satu simpang sidia, simpang yang satu lagi simpang ungu.bah sa tunggu ko balik di pangkal jalan ki. mana tau di sana ko temui sepasang gaun ungu..

bah pada siapa2 yg rasa dirinya itu adalah pangkal jalan, cepatlah jual cinta..hahhaha

Rem said...

Ungu,
Kalau jumpa penjual cinta, jangan lupa berkongsi. Saya pun sedang mencari cinta untuk dibeli.

Tak perlu warna ungu. Biru pudar pun ok. :)

UNGU said...

Kay,
saya mau yg harganya rm2 free satu coklat lagi. hahaha..

Rem,
biru pudar??

Cikgu said...

Jangan jiwang sangat geng. Banyak lagi perlu ditempuhi terutama posting nanti. Banyak cabaran sedang menanti. kebiasaannya teori tak sama dengan praktikal dan fantasi tak sama denga realiti.

Dearie Pearls said...

terus jak mencintai dan dicintai.. kalau bukan sekarang, akan datang pasti ada.. selalu CINTA mengubah diri kita dan jadilah kita berbeza dari yang sebelumnya..
jadilah seperti diri yang engkau kehendaki.. juz believe..

ka do gima.. hehe..
salam
-LotsOfLove-

Ajeem said...

saya betul-betul tertarik ayat-'kalau cuma dapat separuh lebih baik tiada'.saya faham maksud yang dalam tu.saya respek ko punya pendirian dan pegangan agama kalau ko dalam situasi ni..saya ada simpan filem dan novel ayat2 cinta ni..siap dengan lagu lagi..hehee..saya mau cinta yang berwarna biru...

UNGU said...

Ira Hubby- saya cuma berbahasa dengan rasa saya sendiri..hehe!

Love,
eya bah. dunia belum berakhir lagi.

Ajeem,
semoga menemui cinta biru kamu. Chayo2!

Dearie Pearls said...

"Kalau cuma dpt separuh, lebih baik tiada.."

kalau dlm cinta, nda menlah ni istilah.. hahaa.. Give me 5 ungu..

Dearie Pearls said...

Pengumuman..
Haha.. sorry Ungu.. nak betulkan fakta sy bha.. komen sy d atas tue cam nie sbenarnya..

"Kalau Cuma Dapat Separuh, Lebih Baik Tiada.."

Kalau dalam CINTA (couple), istilah ni jadi pegangan ar.. apalah guna separuh2.. bagi sume ar..
Baru Betul.. then, Give me 5 Ungu.. Heheee (senyum malu2)..
Nilah mungkin kita neh masih
sorang2 lg. hihi..

UNGU said...

love,
dun wori laa..kita tunggu putera dari kayangan.

ngam o kita kn..!

Kay Masingan said...

UNGU, mungkin sudah sampai masanya saya mencari yang 100% milik saya kan...

UNGU said...

kay,
iya. sudah sampai masanya tue. cari yg dapat kita miliki semutlaknya..

ungu

ungu

ungu lagi

ungu lagi

unguNYAungu

unguNYAungu

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP