Tuesday, July 15, 2008

sAYA pEMINAT uNGU yANG tEGAR

Ini prinsip yang saya pegang selama ini.
Kamu tahu, bila kita mendengar sebenarnya kita sudah membantu. Kata-kata ini satu amaran buat saya.

Dari meja Ungu. Serabutkan? Tapi saya suka.
Meja ini lambang jiwa yang bebas merdeka!


Inilah tempat saya menumpang hidup.
Katil dan meja kayu kesayangan saya walaupun hak milik kerajaan.
RM60+ sebulan.

Saya saja 'mengeshow' ( wujudkah pktaan ini )katil kerjaan ini.
Katil pelbagai fungsi. Boleh jadi tempat bermimpi, boleh jadi rak buku dan boleh jadi medan mesyuarat dll.


Himpunan kata-kata semangat untuk mengejutkan saya dari lena yang panjang
Tolong perasan, disudut kiri ada gambar jejaka yang buat saya TERjatuh hati.
Di sebelah bawah, ada kertas berlipat @ dilipat. Sengaja. Mood perang saudara ni skg.
Bikin panas.


4 comments:

Kay Masingan said...

saya ada kesempatan lagikah untuk duduk di katil kerajaan ko tu ungu?

UNGU said...

ada klu ko balik sebelum penghujung bln 10 ini..sila laa bertandang ya.

Kay Masingan said...

ya ka. saya sudah tempah tiket. 27 oct sa balik sana. sempat ka tu?

Jovita said...

cantik bilik ko ahh...bilik saya di kampung pun teda la rupa macam ni..

oh ya, saya ba ni kakak si anu..ahh ko tau juga...saya fikir sepa si ungu ni..gambar profile ko pula nda berapa jelas tapi bila browse2 lagi nampaklah rupa ko yg sebenar...

boleh tahan juga blog ni...teruskan menulis...

ungu

ungu

ungu lagi

ungu lagi

unguNYAungu

unguNYAungu

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP