Thursday, May 29, 2008

sEKALI Lagi !

Wilayah ini benar-benar mengusik hati. Banyak rasa bersinggahan diranting hati. Saya telan bulat-bulat, sehingga satu tahap saya tidak boleh menamakan rasa itu.

Mungkin kata kawan saya ada benarnya, bahawa, sangat mudah untuk mencipta kenangan tetapi perlu mengorbankan seumur hidup untuk melupakannya. Opss! Saya tidak pernah berusaha melupakan. Biar cerita hidup disini terus menjadi jamung untuk menerang jalan menuju hadapan.

Kisah silam adalah cermin paling jujur bercerita tentang siapa kita..( Pengumuman, saya masih dalam mood jiwang )!

3 comments:

Kay Masingan said...

mm aku selalu sematkan madah ini dalam jiwa ku..sesaat saja kita akan jatuh cinta, kita cipta kenangan tapi untuk melupakan semua itu, terlalu susah. mungkin bertahun dan mungkin juga seumur hidup..

UNGU said...

memerlukan seumur hidup..!

lollee_D said...

kadang2..rasa lalu walau kita cuba melupakannya makin ia menghantui kita. Jadi.. biarlah rasa lalu itu pergi tanpa paksa dan menjadi pendorong serta semangat kita untuk meneruskan langkah seterusnya.( Wah..mcm jiwang..he..)

ungu

ungu

ungu lagi

ungu lagi

unguNYAungu

unguNYAungu

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP