Wednesday, May 21, 2008

oupus oku dika (i)

Sms ini benar-benar menganggu saya. Makan tak lalu. Tidur tak lena. Mandi tak basah..err basah juga laa..saya cuma memberi gambaran bagaimana teruknya sms ini menganggu saya.

Saya mula berfikir-fikir. Err lebih kepada mengutuk-ngutuk diri..apalah punya lurus bendul sampai begitu mudah memberikan no. hp hari tu. Saya hampir-hampir mengetuk kepala sendiri...

Saya benar-benar terganggu. Betul. Sampai rasa mau demam. Demam yang lain.

'Oupus oku dika'.
Nah..kamu pun terganggu kan?

5 comments:

lollee_D said...

Ui....oi...
Jaga2 kau ida..ada orang memburu sinta, kah..kah..kah..
pa pun teda salah ba itu..
Yang penting obo....K la pa pun yang banar no..ko pandai2 la layan 'Penburu Sinta'ko tu r..

UNGU said...

haha..!layan ja lah kan? mana tau ada kotutukon...wakakaka

Pemburu sinta..!

Kay Masingan said...

ungu, ko belum lg share ngan sa cerita cinta jumaat ko kan???

UNGU said...

kay..nanti sa alkisahkan ya..! bawa-bawa bersabar gia..

Len Inouie said...

Adeh... romatiknya bunyi tu.
:)

ungu

ungu

ungu lagi

ungu lagi

unguNYAungu

unguNYAungu

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP