Saturday, December 8, 2007

Kusam

Saya berjaya menemui ini dalam sebuah blog yang sering-sering saya kunjungi. Catatan akhir pada entri terbaru beliau yang berkesan di hati saya.

Dalam gerobok dan laci terbiar, selalunya kita akan jumpa lebih daripada sekadar barang-barang lama yang sudah kusam.

Kadang-kadang di dalamnya kita akan temui nostalgia luka yang masih suam. Atau, kita temui semula seribu niat dan hasrat yang tak pernah kesampaian.

Menyelongkar laci-laci terbiar, memerlukan kekuatan. Hati dan perasaan. Paling senang, jangan selongkar. Bakar saja sampai luluh jadi abu!


2 comments:

Kay Masingan said...

aku tak ingin membuka lagi laci lama. Sakit dan pedih yang tersangkut di dalam sana, tidak mahu aku rasai lagi. biar saja aku setia dengan poket baju. hehe

UNGU said...

hehe..klu begitu ambil langkah mudah-ayat terakhir!

ungu

ungu

ungu lagi

ungu lagi

unguNYAungu

unguNYAungu

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP