Saturday, March 15, 2008

Geram Tahap Gaban!

Saya hampir-hampir mahu merendam hp kesayangan dalam baldi yang penuh air sabun. Nasib baik otak sempat berfikir. Sempat menegur hati. Memberitahu elaun belum masuk lagi..hehe! Nanti tak pasal-pasal saya kembali ke zaman gelap. Sebenarnya saya dilanda GERAM. Geram tahap gaban. Tahap yang tidak boleh dibantu. Geram yang bukan alang-alang. Pendek kata, geram tahap serius.

Kawan baik saya yang berseri-seri dengan potongan rambut baru sempat memancing rasa saya. Tanya dia, geram dengan siapa? Saya jawab, dengan diri sendiri. Pasal? Eh..tak payah cakap lah. Bikin malu diri sendiri saja. Haha..dia ketawa sampai mata dusun yang cantik itu jadi mata anak cina. Sepet macam biji timun. Mesti dia ingat saya buat lawak antarabangsa lagi. Tapi dia silap. Kali ni saya betul-betul serius.

Dia cakap lagi..Uii, focus buat assignment dulu. Jangan selalu layan mood jiwang. Haha..!kali ini saya yang ketawa. Tapi tiada rasa. Tawar.

Sudah siap bah. Seminggu saya berguru dengan buku Mok Son Sang. Sekarang ni, emosi saya ada gangguan. Saya bimbang jadi produk yang tidak seimbang.

Ada sesiapa yang sudi membantu? Hantar saya ke kutub utara. Supaya aman damai.

Geram! Sebab tidak dapat benda yang saya mahu.

Geram! 102%

3 comments:

Kay Masingan said...

apa hal tu..geram tahap gaban tapi sa ckp geram tahap cipan...

nokuro?

UNGU said...

haha..nt sa kasi tau ko.

karrie said...

ala sian la ko..jgn geram2 nti cpt tua hehehe.geram2 pun tetap control cute ba..

ungu

ungu

ungu lagi

ungu lagi

unguNYAungu

unguNYAungu

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP